18 Nisan 2014 Cuma

SUPANGLE



Her kaşığında çikolatayı doya doya hissettiğiniz,pişirirken 'eh ben seni çikolata sos bile yaparım' diyeceğiniz misss gibi bir tarif bu .
Pişirme sırasında çok özenli davrandım supangleyi arada karıştırarak soğuttum.Direk kaselere boşaltmadım.Sizde  mutlaka  karıştırarak soğutup öyle kaselere boşaltınki üzeri kaymak tutmasın.
MALZEMELER
4 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı kakao
yarım su bardağından 1 parmak eksik un
1 yumurta
120 gram bitter çikolata
1 çay kaşığı tereyağ
4 dilim kek veya kedi dili bisküvi
4 kaşık süt
YAPILIŞI
Soğuk süte yumurtayı kırın ve iyice karıştırın.Ardından şeker,un ve kakaoyu ilave edip orta hararetli ısıda sürekli çırparak supanglenizi pişirin.(Pişirmenin başlarında kıvam olarak size sulu gelebilir sakın un veya nişasta eklemeyin!)

Supangle iyice koyulaştığında çikolatayı ve tereyağı ilave edin ve altını kapatın.Tatlınızı mümkünse bir çırpıcı yardımıyla ılınana kadar arada çırpın.

Kaselerin dibine kek dilimlerini koyup üzerlerine 1 yemek kaşığı süt gezdirin.Supangleyi ben sıkma torbasına koyup öyle eşit olarak kaselere paylaştırdım,soğutup dilediğiniz gibi süsleyerek servis yapın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder